Често задавани въпроси
EVN Онлайн плюс
EVN Онлайн плюс
Регистрирани потребители
Има ли ограничение в броя на регистрираните клиентски номера?
Да, един потребител може да регистрира най-много 5 (пет) клиентски номера.
Колко ИТН мога да регистрирам?
Един потребител може да регистрира и заплаща до 5 клиентски номера без ограничение на броя на ИТН към тези номера.
С каква карта мога да платя?
Към момента системата обработва плащания само с карти Visa и MasterCard. Изисква се попълване на трицифрения код CVV2 от гърба на картата. Ако имате въпроси за Вашата карта, обърнете се към банката картоиздател.
Кога ще се отрази плащането през EVN Онлайн плюс?
Информацията за извършената транзакция постъпва веднага, самото плащане се отразява след постъпване на сумата по сметка на EVN България в рамките на 3-5 дена.
Платих през EVN Онлайн плюс, но като проверих ИТН-то отново, ми дава съобщение „Плащането е в процес в обработка“. Какво значи това?
Това съобщение означава, че клиентът е наредил успешно транзакция за съответната фактура през EVN Онлайн плюс, което е видимо в базата данни на EVN България. Плащането обаче се обработва до реалното постъпване на сумата от банковата сметка на клиента, което може д
Регистрирах се и плащам през EVN Онлайн плюс. Ако в бъдеще ми се наложи да платя по друг начин, ще мога ли да го направя?
Да.
Кои фактури мога да платя през EVN Онлайн плюс?
През EVN Онлайн плюс можеш да платиш фактури за консумирана електрическа и топлинна енергия, включително изравнителни фактури за топлинна енергия, фактури за услуги, фактури за цена за възстановяване при прекъснато захранване на регулиран пазар и фактури за цена з
Трябва ли да плащам точно в срока за плащане, както е при другите онлайн плащания?
Плащането в срок гарантира, че няма да плащате лихва и няма да се стигне до преустановяване на електрозахранването поради неплащане. Въпреки това през EVN Онлайн плюс можете да заплатите фактурите за потребена електрическа или топлинна енергия и след срока за плащ
Може ли през EVN Онлайн плюс да се плаща цена за възстановяване на електрозахранването, прекъснато поради неплащане?
Да, възможно е, ако обектът ти е на:
- регулиран пазар – в случай че желаеш експресно възстановяване, е необходимо да се обадиш на тел. 0700 1 0007 и да заявиш това, като имаш предвид, че заявката и плащането трябва да се направят до 14:00 ч.
- свободен пазар и е прекъснат по искане на EVN Електроснабдяване в качеството му на твой актуален търговец. В случай че желаеш експресно възстановяване, е необходимо да се обадиш на тел. 0700 1 7777 и да заявиш това, като имаш предвид, че заявката и плащането трябва да се направят до 13:00 ч.
При плащане на просрочени задължения кога ще се виждат лихвите и ще могат ли да се платят през EVN Онлайн плюс?
Лихвите при плащане през EVN Онлайн плюс ще са видими в следващия период за плащане. Преди да се нареди плащане за тях, няма да е възможно да се плати ново задължение.
Как мога да заплатя стари фактури онлайн?
През EVN Онлайн плюс, през ePay.bg и на сайта на Транскард. Касово може да се платят и на касите на Български пощи и на Изипей и на устройствата Cashterminal.
При наличие на повече от една фактури може ли да платя само едната? Може ли да платя част от фактура през EVN Онлайн плюс?
Може да се плати която и да е фактура, но не може частично плащане.
В случай на недостатъчна наличност в сметката, ще получа ли съобщение за неуспешно плащане?
Да. Системата на Борика (чрез която стават разплащанията в EVN Онлайн плюс) съобщава, че транзакцията е неуспешна и при повторна проверка на фактурата в EVN Онлайн плюс бутонът за заплащане с карта отново е активен.
Възможно ли е да платя една фактура два пъти през системата на EVN Онлайн плюс?
Ако транзакцията е наредена успешно, при последваща проверка на фактурата в EVN Онлайн плюс на мястото на бутона за плащане с карта стои надпис, който информира, че плащането е в процес на обработка, т.е. не може да се заплати два пъти през сайта.
Регистрирах се в EVN Онлайн плюс с грешен имейл. Какво да направя?
Съдействие може да получите от нашия телефонен център на тел. 070017777 или на имейл: [email protected]. За да направим корекция на въведения имейл, е необходимо да ни съобщите използваното потребителско име и коректния имейл адрес, с който желаете да осъществите регистрацията си.
В случай на регистрирани няколко ИТН номера и смяна на титуляря на едно от ИТН номерата, това отразява ли се автоматично в EVN Онлайн плюс?
В EVN Онлайн плюс се регистрират клиентски номера, не ИТН. Ако клиент придобие или продаде обект, то трябва да се смени титулярят. Когато смяната на партида за това ИТН се отрази в клиентската ни база данни, този ИТН номер няма да се вижда в профила на стария клиент. Ако новият има регистрация, ИТН ще се визуализира в неговия профил.
Ако се смени титулярят на цялата партида, анулира ли се автоматично регистрацията в EVN Онлайн плюс?
При смяна на титуляря на цялата партида новият собственик получава нов клиентски номер, който трябва да се регистрира. Профилът на стария собственик остава празен
При регистрация на повече клиентски номера, единият от които е с друг титуляр и той поиска да си направи регистрация, как може да стане това?
Единствено потребителят-собственик на профила може да изтрива/добавя клиентски номера. Ако той не желае да направи това, клиентът трябва да докаже, че е титуляр. Тогава е възможно да се освободи клиентският номер от регистрацията.
Какво да направя, ако искам в EVN Онлайн плюс да проверявам и плащам сметката за стълбището, което има отделно ИТН, обаче е към клиентски номер, към който са ИТН-тата на всички стълбища в града и вече
В този случай е необходимо клиентът да посети EVN Офис и да поиска създаване на нов клиентски номер, на който да се прехвърли ИТН-то на това стълбище. След излизането на една фактура на новия клиентски номер той вече може да се регистрира в EVN Онлайн плюс.
Как мога да сключа онлайн договор с EVN EC-ДПИ?
Първо е необходимо да прецените дали имате нужда от такъв договор.
Наличието на сключен договор за доставка на електрическа енергия от ДПИ е задължително условие за участие на всички крайни клиенти на свободния пазар на електрическа енергия.
Обектите с временно захранване (т. нар. времянки) до завършване на строежа се класифицират като небитови независимо от целите, за които ще се оперират след въвеждане в експлоатация. В тази връзка при ново присъединяване на такива обекти към мрежата на Електроразпределение Юг също се изисква сключване на договор с EVN EC-ДПИ.
В случай че обектът ви е присъединен към ЕР Юг и попадате в една от двете хипотези, може да сключите онлайн договор с EVN EC-ДПИ на следния линк.